söndag 21 januari 2018

Små handtag - perfekta för ändamålet.




Misstänker att jag håller på att driva T till vansinne...
Kommer Ni ihåg tv-bänken som vi byggde under julledigheten... Jag hittade inga och då menar jag INGA knoppar/handtag jag gillade. Alla var för stora - klumpiga - blanka - utstickande - synliga och jag provade ett antal och var INTE nöjd. Så... T som är schinjör fick tillverka små handtag som enligt mig är perfekta för ändamålet... att nästan inte synas eller "ta plats" utan bara vara där nästan osynliga.
Snacka om tålamod... T alltså. 


 
 
 
 



Jag har fler "schinjörsprojekt" som jag ännu inte vågat presentera för mannen med stort tålamod. Ska låta honom vila en dag eller tre först.


 


Nu väntar andra roligheter så här en söndagseftermiddag.

Må gott





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...